Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Maria Wahlstedt - 2 februari 2015 15:37

Nu är jag då hemma efter en helt fantastisk resa till Göteborg. Jag och min handledare möttes på Nordstans parkering där hon hittat 3 härliga tjejer till som ville åka med till hotellet. Det var absolut inga problem, finns det hjärterum finns det skärterum, som min farmor alltid sa.

Nu skulle jag navigera till Gothia Towers. Haha, ja det var lättare sagt än gjort. Men väl framme på hotellet fick vi veta att vi skulle bo i det nya tornet och vi hade en helt fantastisk utsikt över Liseberg. Wow!

Fredagen bjöd på mingel bland alla kolleger och det är alltid trevligt!

Lördagen började med en sagolik frukost, sån som man bara får på hotell. Sen begav vi oss till föreläsningarna.
Vilka människor! De vet verkligen vad de pratar om. Jag blev så fylld med information, inspiration och glädje. Jag trodde inte att det var möjligt att må bättre än jag redan gjorde den dagen.

På kvällen hade vi en magisk bankettmiddag med härlig underhållning av både musik, dans och trolleri.
Givetvis kunde dem som ville både dansa och ta sig ett (eller flera) glas av valfri alkoholhaltig dryck.
Jag och min handledare la oss kl 02.30 för att sen stiga upp 06.30 morgonen därpå.
Jag trodde att jag skulle vara trött men det var jag inte.
Vi gick och åt frukost igen för att sedan återigen gå till ytterligare föreläsningar.
Under båda dagarna så uppmärksammas de som tagit ett eller flera steg i vår marknadsplan och vilken kick det måste vara att få gå upp på scenen där 1500 personer applåderar hjärtligt och hejar fram dig. Det var mäktigt att bara se på!

Vi kunde även handla produkter som man enbart kan köpa på dessa evenemang så lite sånt fick följa med mig hem också.

Sen skildes jag och min handledare åt och jag styrde bilen hemåt igen. Jag hade då bara sovit 4 timmar på natten och en liten röst sa till mig inifrån: Klarar du detta?
Jag tog en bit i taget men inte en enda gång kände jag mig trött!
Jag har listat ut varför. Denna helgen har jag omgett mig med så mycket positiva saker och människor, jag har njutit och inspirerats OCH jag har hela kroppen full med Aloe Vera! Både insidan och utsidan av kroppen mår bra av Aloe Vera och det har jag fått bekräftat av min egen kropp nu. Jag inte bara känner skillnaden i min kropp, jag ser det också!

Jag vill att alla människor ska ha samma möjlighet som jag har fått. Att kunna köpa in min Aloe Vera billigare, rekomendera det som jag älskar och tjäna pengar på det! Kan det bli bättre eller enklare?!

Jag tänkte lägga upp min hemsida här där du kan läsa om både företaget, produkterna och möjligheterna.
Myaloevera.se/iasaloevera

Det jag rekomenderar alla mina kunder och vänner är vår fantastiska box som heter Vital 5.

Den är grunden för bättre hälsa.
Aloe vera gel med massor av vitaminer och mineraler. Den innehåller också Sapoliner som hjälper till att städa ur mage och tarm så att man kan ta upp näringen i maten optimalt.
Forever Daily som är vår multivitamin som innehåller en mix av vår egen blandning på frukt, grönsaker och bär.
Artic Sea som är vår O-mega 3 som har en perfekt blandning av DHA och EPA. Det är den bästa på marknaden och man luktar inte fisk efteråt.
Argi+ som är ett kosttillskott som bla innehåller aminosyran L-arginin, vitamin C, D, B6, B12 och folsyra.
Sist men inte minst har vi Active Probiotic. Den innehåller 6 stammar med bakterier som är bra för våra magar och tarmar.

En bättre start än detta hittar du inte!
Enda sättet att se vad det kan göra för din skull är att beställa den, använda produkterna och se vad som sker i och med din kropp.

Beställ det på min hemsida: http://myaloevera.se/iasaloevera/sv/shop/category/boxar_1/product/vital_5
eller utav mig direkt på 0735-43 19 24.

Forever har en generös policy:
Är du inte nöjd inom 90-dagar så kan du lämna tillbaka dem (helst tomma, för då vet vi att du verkligen använt produkterna) tillsammans med kvittot och få tillbaka pengarna direkt från mig. Inget tjaffs, inga hållhakar och inget konstigt.

Det är en väldigt generös policy! För vad har man för anledning att inte testa det?!

Fungerar det inte så har du testat gratis!


Nu ska jag åka iväg till affären genom all snö som fallit här hos oss. Det är så mysigt när barnen äntligen kan gå ut och leka i/med snön.

Ha en fin dag!
ia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards